دیابت با کراتینین 3.3 چه می توانید پایین برای کلیه می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 3.3 چه می توانید پایین برای کلیه می شود

"من از دشمن دیابت چندین سال، حدود ده سال دچار شده است. و در حال حاضر کراتینین من 3.3، آنچه می تواند برای کلیه من انجام می شود؟ آیا راه هایی که می تواند به من زندگی می کنند بهتر کمک کند؟ "در واقع، این دو سوال توسط بسیاری از مردم که در وضعیت مشابه هستند نگران است. در زیر من به شما پاسخ خواهد داد.
شما می دانید برای مورد خود را، سطح کراتینین بالا است از دیابت در دراز مدت ایجاد می شود. سطح کراتینین 3.3 زیاد نیست اما هنوز هم نشان می دهد که کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین شما باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها را می گیرم.
اگر شما فقط به تعداد 3.3 تمرکز زیاد نیست، شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه. این مرحله حیاتی در بیماری های کلیوی است، با درمان به موقع و مناسب شما ممکن است فرصتی برای معکوس آسیب کلیوی شما داشته باشد. اما برای وضعیت شما، بیماری کلیه است از دیابت ایجاد می شود و آن است پیچیده تر و سخت به درمان می شود. بنابراین درمان خواهد شد نکته کلیدی برای معکوس آسیب کلیوی.
آیا راه است که می تواند دیابت با کراتینین 3.3 زنده بهتر کمک کند وجود دارد؟
قند خون بالا در یک سری از تغییرات پاتولوژیک سلول های ذاتی گلومرولی، و در نتیجه انقباض عروق، اختلال میکروسیرکولاسیون، آسیب اندوتلیوم مویرگی، و اسکلروز گلومرولی و نکروز ظاهر شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای مزایای غیر قابل مقایسه در مقایسه با داروهای غربی. این می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. با کمک این درمان افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 3.3 می تواند یک شانس برای کنترل این بیماری به خوبی و جلوگیری از دیالیز داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و کلیه بیماری، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 15230127615





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: